Zákaznícka linka

Rada Vám pomôžem a poradím mailom alebo telefonicky. Vaša Miriam.

057 2225 030
pon-pia: 8:00-15:30



Kvalita služieb a reklamácie

Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.

V takom prípade sa ubezpečte, že ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku 055 260 1080, ktorý je v pracovné dni od 8:00 do 15:30. Ak Vám ani v tento čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať e-mail. V prípade nespokojnosti môžete kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu manager@maliarskeplatno.sk .

 

Na môj email mi nebolo odpovedané do 48 hodín, v čom je problém?

V takom prípade skúste zavolať na našu zákazníku linku 055 260 1080 alebo kontaktovať manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu manager@maliarskeplatno.sk .

 

Ak nie som spokojný so službami Centra služieb zákazníkom na koho sa mám obrátiť?

V takom prípade prosím kontaktujte manažéra spoločnosti MY HOME, s.r.o. prostredníctvom e-mailu manager@maliarskeplatno.sk .

 

Ako mám postupovať ak chcem tovar reklamovať?

V takomto prípade je potrené, aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@maliarskeplatno.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií tovaru.

 

Ak dostanem poškodený tovar čo mám robiť?

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie je prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kuriérom rozbaliť a tovar skontrolovať. Ak bol obraz poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu tovaru.

 

MjZmOWZi