Zákaznícka linka
Rada Vám pomôžem a poradím mailom alebo telefonicky. Vaša Miriam.
057 2225 030
pon-pia: 8:00-15:30
Akým spôsobom môžem platiť za umelecké potreby?
Za umelecké potreby je možné platiť troma spôsobmi. Buď vopred prevodom na účet, platbou pomocou PayPal alebo platbou pri dobierke (príplatok k poštovnému 1,50 €).
Ak si objednám viac tovaru koľko zaplatím za poštovné?
Ak si v jednej objednávke objednáte viac tovaru platíte len jedno poštovné.
Môžem platiť aj na dobierku?
Áno je možné platiť i na dobierku, teda pri prevzatí zásielky. Príplatok k poštovnému pri dobierke je 1,50 €. Spôsob platby si určíte už pri kúpe v nákupnom košíku.
Za akých podmienok získam poštovné zadarmo?
Ak chcete získať poštovné zadarmo je potrebné aby vaša objednávka bola v minimálnej výške 40€.
Je možný aj osobný odber?
Áno je možný i osobný odber v sídle firmy, teda v meste Snina. Pred osobným odberom je však potrebné aby ste nás telefonicky alebo emailom vopred kontaktovali. Následne bude dohodnutý s Vami termín pre osobný odber tovaru.
Aká je doba dodania?
Doba dodania je pri tovare skladom 24 hodín, maximálne však do 5 pracovných dní. Doba dodania začína plynúť od prijatia platby na účet (platba vopred na účet) alebo od prijatia objednávky s voľbou platby na dobierku.
Ak mi nebol tovar doručený v stanovenej dobe dodania ako mám postupovať?
V takomto prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil prečo došlo k nedodržaniu doby dodania.