Zákaznícka linka
Rada Vám pomôžem a poradím mailom alebo telefonicky. Vaša Miriam.
057 2225 030
pon-pia: 8:00-15:30
Tovar v akcii
Aký je rozdiel medzi výmenou a vrátením tovaru do 60 dní?
Rozdiel je v spôsobe vrátenia tovaru a v platbe za poštovné. Ak chcete tovar vymeniť necháme si ho od Vás vyzdvihnúť kuriérom UPS na vlastné náklady, a na vlastné náklady Vám pošleme nový tovar, ktorý ste si vybrali na výmenu. Ak chcete umelecké potreby vrátiť, zašlite nám ich na vlastné náklady, pričom Vám poštovné na základe platného zákona nepreplatíme.
Čo mám robiť ak dostanem poškodený tovar?
Nakupujúci je povinný si obal skontrolovať ešte pre prevzatím. Ak je poškodený, vráťte ho kuriérovi, prípadne spíšte škodový protokol a následne nás kontaktujte. Ak obal poškodený nebol, no pri vybalení ste zistili že tovar je predsa len poškodený, kontaktujte nás mailom. Stručne v ňom popíšte čo sa stalo a tovar Vám následne vymeníme.
Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
V takomto prípade je potrebné aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@maliarskeplatno.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení tovaru. Podmienkou pri vrátení je aby tovar bol nepoškodený a doba od prevzatia zásielky nebola dlhšia ako 60 dní. Náklady pri vrátení zásielky znáša kupujúci.
Ak mi príde iný tovar ako som si objednal?
Skontaktujte nás e-mailom na reklamacie@maliarskeplatno.sk, a to s číslom produktu objednaného tovaru, resp. aj s číslom faktúry. Opíšte nám i v krátkosti produkt, teda názov, militráž, gramáž, rozmer a číslo produktu. Následne Vám tovar vymeníme.
Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?
V takomto prípade je potrebné aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@maliarskeplatno.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení obrazu. V prípade výmeny si umelecké potreby necháme vyzdvihnúť kuriérom UPS. Náklady na poštovné znáša predávajúci. Stačí starý tovar zabaliť (aby sa nepoškodil) a spolu s reklamačným formulárom počkať na kuriéra, ktorý Vám prinesie nový tovar a vyzdvihne starý.
Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?
Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 60 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba následne vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
Ak chcem vymeniť umelecké potreby do 60 dní platím aj nejaké poštovné?
Pri výmene tovaru do 60 dní poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom UPS, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platíme my. Kupujúci žiadne poštovné platiť nemusí.
POZOR to platí len vtedy ak si necháte umelecké potreby vyzdvihnúť kuriérom UPS a nepošlete nám tovar na vlastne poštovné náklady !!!